KONTOR – 4 SKUFFER, H90 B40 D60 (cm)

Kontor skuffeseksjon med 4 skuffer, 40 cm oppd

Med våre kontormøbler fra back office serien skaper du orden, noe som gir den besøkende et ryddig inntrykk. Hvert møbel fra serien kan leveres i ulike fargekombinasjoner. Her kan du være kreativ og velge ulike farger på forside og topplate for å matche ditt eksisterende interiør, og skape de inntrykk man ønsker. Innsiden / rammen er som standard laget i hvit melamin.

Seksjonen kan leveres med et sidepanel som kobler flere seksjoner sammen.

Dimensjoner

Høyde: 90 cm, Bredde: 40 cm, Dybde: 60 cm

For å se en oversikt over fargekart, kan du trykke på lenken under:

Farger bibliotekmøbler

kr 9 700,00kr 10 920,00

Vi anbefaler

Produktinfo

Tilleggsinformasjon

Farge foran

Bjerk, Hvit, Sort, Lys grå, Mørk grå, Eik, Ask, Rød, Grønn, Rustoransje, Solgul, Dimblå, Fjordgrønn

Farge topp plate

Sidepanel

Sidepanel, 2-pakning, Ingen sidepanel

Kontor skuffeseksjon med 4 skuffer, 40 cm oppd

Seksjonen kan leveres med et sidepanel som kobler flere seksjoner sammen.

Dimensjoner

Høyde: 90 cm, Bredde: 40 cm, Dybde: 60 cm

For å se en oversikt over fargekart, kan du trykke på lenken under:

Farger bibliotekmøbler

Andre produkter

Varen ble lagt i handlekurven